2010. május 4.

Love or not? :O

Hohohohó ^^
.


Hiányzik a dal..

..Sok mindenkit szerettem életemben.Sok mindenkivel éreztem jól magam. Sok mindenki hiányzott, ha nem volt velem. De ő más. Őt nem tudom elfelejteni.Egyszerűen nem megy ki a fejemből. Rosszabb mint egy zongoradarab vagy mint egy rövid dallam, amit hallottam reggel és egész nap dúdoltam. Sokkal rosszabb. Őt nem csak reggel hallottam és láttam. Mindennap. És ennek köszönhetően többet van a fejemben mint egy egyszerű dallam..






Mindenkinek köszönöm a köszöntést most itt írásban is :) LH-m aki első volt, aki keltett.:)
Tiky,Waní,BFF,Fifi,Réka,Vilcsi,Flóra,még tanárok is sőt Krisztián is :O Anyum és még sokan.még azoknak is akiknek nem is tudtam a nevét xD :) 


A napom őő nem emlékszem túl sok mindenre :) álmosan, fáradtan járkáltam a folyosón. Köbö minden kiesett.. mondjuk az Árkád Waníval nem :) az pöpec volt :) nevettünk egy keveset..:) 










Your hair, your eyes, your old Levi's
And when we kiss, I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy
Your hand in mine
When we're intertwined everything's alright
I want to be
With the one I know
You make me love you :/




Most elég rövidre fogtam.. :/

Pápá.

Molly.xX





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése