2010. május 6.

I'm stuck in the past. Sometimes I wonder, Why I'm still waiting?! : (



Hej.

Csak egy szó..

...Csak egy szót vártam.Egyetlen szót, de azt őszintén, tőled, szívből vártam. Máig is várom, pedig tudom, hogy valószínű soha nem fogod mondani. Azt hittem sikerült felejtenem, azt hittem már csak nevetek mindenen, de néhány napja rájöttem, hogy nagyot tévedtem. Azt reméltem, elmehetek melletted minden érzés nélkül.Azt reméltem rád nézhetek, minden fájdalom nélkül. Azt hittem elfelejtettem, mindent és tovább léptem. De  mikor tegnap rád néztem, eszembe jutott minden emlék. Eddig tényleg nevettem mindenen és nem lepleztem fájdalmam, de most talán csak lepelként van az arcomon ez a mosoly. És még mindig csak azt az egy szót várom. Talán reménytelenül, talán reményekkel.Csak egyetlen szót, amit sosem mondtál, amit hiányoltam...  


Tegnap nem írtam,sorry, de rengeteget kellett tanulnom.. fáradt voltam fájt már mindentől a fejem.. szóval szarul voltam :) azt meg minek írjam le? :O
Ma már nem fájt annyira a fejem.Tnap annyira fájt, hogy már egy betűt nem tudtam olvasni. Balázs szerint----> iskola undorititisz.(L) valószínű.. xD
Ma haza jövetel na az szép volt. Az a röhögés.kész :) tiszta bolondok vagyunk <3

Öcsi.. már ha még az vagy.. nem tudom mit higgyek... haragszom rád.. :/ majd megbeszéljük.. talán..

LH-m. rosszra tanítom a húgod. jupíí xD Köszönöm a csokit (L)

Laureeeeen.(L) Köszönöm a csokit. Ha jobb idő lesz és nem ilyen hol esik hol hideg van hol fúj.. akkor megyünk sétálnii (L)

Utólagos köszöntéseket is köszönöm :) meg mindent :)


All I need (is you) (L)




I thought of you today when I looked up at the sunset in the sky.
Cause when I was still at home that use to be something we loved to see together.
I felt you near today when I watched our favorite movie all by myself.
And then I smiled today when I saw my favorite picture of us.

I know Im so far away from you
But I know I dont have to search high and low to see you again.

No matter where I go, no matter where Ill be youll be here always.
Cause its our memories that tag along with me and thats all I need -
Thats all I need..

Its so easy missing you cause youre going through my head a million times a day.
But Im okay when you say youre doing the exact same thing.

I know Im so far away from you
But I know I dont have to search high and low to see you again.

No matter where I go, no matter where Ill be youll be here always.
Cause its our memories that tag along with me and thats all I need -
Thats all I need..

No matter where I go, no matter where Ill be youll be here always.
Cause its our memories that tag along with me and thats all I need -
Thats all I need  :/ 





Pápá.


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése