2010. május 3.

Fáradtan. :)


Jóestét. :)

Ez még úgy bennem maradt. Nem felejtek könnyen..de már csak emlékek és csak nevetek rajtuk. Tegnap írtam remélem tetszik. : )

Az álarc mindig lekerül

..Tényleg nincs többé. Eltűnt.Talán nem is volt soha,vagy volt de csak álarcként hordta, majd egyszerűen ledobta magáról és kiderült, hogy nem az akinek látszott. Nos, a látszat néha csal ezt be kell vallani, de hogy ennyit csalt volna. Furcsa érzés, mert nem tudom, az hiányzik-e amit együtt csináltunk vagy az amilyen volt. Azt sem tudom hiányzik-e. Lehet csak a megszokás van bennem. Az, hogy valaki volt mellettem és most nincs.
Vegyes érzelmek kavarodnak a szívemben. Harag,utálat,szeretet és hiány. Haragszom rá, mert nem ilyennek ismertem és azt hittem, hogy most minden jobb lesz. Utálom, mert nem így kellett volna végződnie és azt hittem, most tényleg boldog lehetek. Szeretem, mert valahol mélyen tudom, hogy azt az álarcot fel tudja venni bármikor. Hiányzik, az, aki volt és hiányzik minden emlék, ami újra ismétlődhetett volna.
Igaz tudhattam volna, hogy ezt teszi, hiszen már egyszer csinálta ezt. De teljesen váratlanul ért, ami történt. Talán most is ez lesz, bár kételyeim elég nagyok e-felől.
Ha viszont megismétlődne, nem fogadnám el, még ha nagyon akarnám se, mert ha kétszer megcsinálta harmadjára is megcsinálná és, ha van eszem nem engedek. És nem is fogok.
Nem ismerem igazán ez most bebizonyosodott és ő az akit soha nem ismerhetsz meg komolyan, mert mindig valami újjal drukkol elő. Van jó és rossz oldala is ennek, de a súly inkább a rossz oldalra húzódik. De akit megismertem azt tényleg szerettem. Úgy ahogy soha senkit. De így álarc nélkül már nem ismerem fel és nem szeretem. Kerestem a kulcsot ahhoz a ládához amibe azt az álarcot rejtette, de hiába. Már nem fogom kutatni, mert nincs értelme. Én így vagyok igazán boldog. Nekem ez az igazi énem. Már nem csak leplezésnek van a mosoly az arcomon ez már őszinte. Nem kell semmit rejtegetnem.Hiányzik, az igaz, de annyira nem, hogy ne lehessek boldog nélküle..


Amúgy..
Jónapom volt J olyan vicces, bolond. Mindig szakadtam vmin főleg az utolsó órán végig *.* kész volt az a *hasaspasas* meg a sleep and play. Hát az kész volt. xD
 aztán kimentem Waníval sétálgatni, de mind2en teljesen kómásak voltunk.. szval csak mindenen röhögtem ahogy szoktam..meg fázis késéssel válaszoltunk egymásnak..segáz. :D
Azt a koszorút mindig leszedik a szoborról. Csúnyabácsik. Cöh. xD
Építünk túrabakancsot aztán megmásszuk a 3 méteres dombot >.<

Jajj azt az esést megérdemelted, azért amit mondtál rám.. látod.. mindig visszakapod.. : ) *tudjaki*


Lauren. Annyira jó sétálni veled J nagyszüneeet <3 majd majd kijössz. Megbeszéltük :D

Fifi. Hétvégén vagy pénteken séta??!! :D

Imola. Jó volt látni megint (L)


Ez annyira szép szám. :/ imádom. Runaway Love (L) Szövege annyira szomorú :/



Jóéjt.


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése