2010. május 7.

Tubi or not Tubi? xD



Dudududududu (L)


Ma ez a nap. Kész volt :) Suli mint mindig uncsi 2 dolg meg ilyenek. szval a szokásos :) aztán wáá xD
Deák(L) Fagyii(L) Tiky Waní. Egyik percben alszunk másikban meg a röhögéstől fetrengünk xD
Aztán megjelent Laureeeen meg Zolii (L) úristeen amit ott műveltünk.. ennyit is rég nevettem.
Hogy felhúzta a kisgyerek a zacskót arra a vas rúdra mammi *.*  Ádesz a deszkázós5.es.. -.-  mindenen röhögtem. Zoli te olyan bolond vagy te.tetete xD
Az a kockás nadráág. úristeen.rosszbuzi.-.-'
Aztán Zoli,Waní levált és maradtam Laurennel. atyaegesuram.(L) első séta így ketten :) zsíroskenyeret meg a hülyét látja maga előtt leírva :D meg az a galambszállítókocsi--> Tubi or not Tubi? nagyon beteg az aki ezt a szlogent kitalálta xD Meg a Béla név olyan magyaros. az a sok Béla egy mondatban egy tizenévest ne hívjanak bélának mán.xD szeretünk bigyuszkázni a kezünkkel és szeretjük a szöszösmöszöket ^^ dudududududu <3  Köszönöm a vizet :$ (L) veled nem lehet unatkozni :D bolondok vagyunk és kész (L) összeszűkült a szemünk.(L) nagyon szeretleeek S.A.-m <3 :D


Öcsim. (L)


Laureen. jááá (L)


Waní mégjáá. (L)

Júúj. Ágóm :/ jobbulást. ittvagyunk neked :) <3



de azért még mindig rossz..


..Még mindig várok. Várom az emlékek ismétlődését. Várom, hogy megérints. Várom ölelésed, ami biztonságot adott. Eddig próbáltam felejteni. Elfedni mindent. De egy pillanat alatt minden megváltozott. Egyszer csak minden felrémlett és megismétlődött a fejemben, az álmaimban. Minden reggel riadtan ébredek,könnyes szemekkel.Ugyanaz az álom ismétlődik. Nincs éjjelem könnyek nélkül és nincs nappalom fájdalmak nélkül. Minden nap ejtek könnyeket miattad, mégis szeretlek, úgy mint még senkit soha. Sokat szenvedtem,sírtam. Sok fájdalmat okoztál. De még is van valami amiért várok. Van benned valami, ami másba nincs. Valami mágnes, valami nagyon erős, ami a tekintetem, a figyelmem és a szívem vonzza. Tehetetlen vagyok. Mindennap felidézem az összes együtt töltött percünket és már fáj. Nem tudok rajtuk mosolyogni csak könnyekkel együtt tudok emlékezni rájuk. Tisztán magam előtt látom, amikor először megöleltél, félve,erősen,boldogan.  Várom,hogy ne csak lássam, hanem érezzem is, ne fájdalmak és könnyek közt, hanem boldogan, mosollyal az arcomon..


Napacsi.:)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése