2010. május 20.

Hello.





Nem rég az idő megállításáról és ennek lehetetlenségéről írtam, amit most azért hozok fel, mert rájöttem, hogy lehetséges. Valamilyen módon megcsináltam és megállt. Nem úgy kell elképzelni, mint a mesékben vagy mindenféle fantasztikus filmekben, amikor a levegőben lebegnek tárgyak és minden ember mozdulatlanul áll. Egyszerűen bennem állt meg az idő. Minden gyorsan megy mellettem én meg csak kullogok előre lassan és meggondoltan. Nem tudom hogyan gyorsíthatnám fel vagy indíthatnám el újra az időt. 
Nem könnyű. Ez tény. De semmi sem egyszerű. Még mindig az akadály előtt állok. Nem akarom átugrani. Még nincs hozzá elég bátorságom. 
Volt olyan nap, amikor azt mondtam, hogy *Itt és most állj. Nem bírom tovább kész vége* Majd utána csak nevettem az egészen. Másnap kezdődött ugyanez előröl. Egyszer zuhanok a mélybe másszor megkapaszkodom valamiben. Hullámzó a kedvem. Ma is többször hülyének néztek, mert a semmin elkezdtem nevetgélni aztán pár perccel utána sírni tudtam volna. De nem ejtettem könnyeket. Nem akarom, hogy lássa, hogy szenvedek. Igen még mindig kínoz. Tudatán kívül lakomázik a szívemből. Majd, ha elfogy talán tudni fogja mit tett, de el tudom képzelni, hogy tovább megy és keres új lelket. Nem tudom miért jó ez neki. Igazi kannibál. Horror filmbe való. 
Vannak pillanatok, amikor nem figyelek a fájdalomra és elfelejtem. De aztán mindig meglátom, vagy felrémlik egy kép egy mozdulat egy helyszín és kezdhetem előröl az egész felejtést. Mint egy rossz játék, amiben mindig én vagyok az aki mindig veszít. Minél többször veszítek annál gyengébb leszek és már elmegy a küzdő vágyam is.Nehéz kikerülni ebből a körforgásból. De mindent meg kell tapasztalni, hogy majd később ne érjen nagy meglepetés. Legalábbis szerintem. Persze még rengeteg időm van mind erre, de hát ha most tapasztalatom meg nincs választásom. Tanulok belőle. És ha legközelebb ilyenbe ütközöm, már tudom mit tegyek és talán nem várok ennyit az ugrás előtt.


 tnap nem tudom hogyan de kihagytam Imolát :O fáradt voltam..  és sajnálom. te is sokat segítettél még ha nem is úgy gondolod és butának érzed magad.:) 




Nem tudom olvassa-e, de van valaki, akit ebben a hónapban ismertem meg és igazán furcsán érzek iránta.
Meg van benne az, amit régóta keresek valakibe. És ennek szörnyen örülök. Igaz nem sokat beszéltem vele, de elég volt az a kevés is, hogy kialakuljon vmi. Még nevet nem mondok :) (L) :$




És itt van nekem Laurenböff.tnap szépen nyálaztunk. de most itt is fogok. Furcsa az egész helyzet, mert eddig mást hitt. Más embert látott bennem és most szerencsére megismertem én is és szerintem ő is engem annyira, hogy szertefoszlassa azt a kép, amit eddig alkotott rólam. Aminek csak örülni tudok. Hálás vagyok, hogy megismertelek, mert egy ilyen ember, mint te kevés van a Földön az biztos. Még ha nem is gondolod úgy. Pedig igazán elhihetnéd. :D szval tényleg köszönöm. Nélküled, ahogy tnap is írtam talán már nem is.....:/




MelcsiBFF. Hiányoznak a régi séták, beszélgetések..de tényleg nagyon. És alig várom, hogy vége legyen ennek az évnek és bepótoljunk mindent, ahogy csak tudunk. Nélküled nincs másik felem az biztos. Ahogy mondtam régebben kiegészítjük egymást és ha nagy gond van egymáshoz szaladunk és nem máshoz, mert ismerjük egymást annyira. És egymás fejével gondolkozunk. :) <3






Ésvan egy Waníböff. Mi 3-an vagyunk böfffök :) hirtelen elhatározásból, de jól döntöttünk mindenképpen. :) Szintén egy egészt alkotunk így 3-an, ahogy szombaton is látszott :) <3 eső, rosszkedv,sírás,nevetés minden volt :)




És nem utolsó sorban van egy és pótolhatatlan Ágóm. Talán te vagy az egyetlen, akit a legrégebb óta ismerlek  :) Már több mint 2 és fél éve. Igaz nem nagyon találkoztunk inkább lélekben voltunk egymás mellett, de támogattuk egymást :) 




Fifit ki ne hagyjam, mert még lefejez :D azért azt csak nem....remélem a közeljövőben ismét megyünk majd olyan jó sétákra beszorult levegővel és*nemkivánatosszeméllyel* :) már nagyon várom <3




 *Sok emberrel találkozunk életünk során, de barátoknak azokat hívjuk, akik segítenek abban, hogy ez az élet nevű utazás felejthetetlen legyen* 

És igen ők segítettek :D namegint hálálkodom :D dejó xD


És van még 1 személy. nem tudom olvassa-e a bizonyos dolgok után, de ha igen, akkor szeretném megbeszélni és tudni a valódi okát a gondoknak és nem így látatlanba utálkozni vagy legalábbis azt mutatni. Utálok haragba lenni akárkiről is legyen szó. Nem vagyok egy haragtartó típus. Csak ha tényleg komoly dologról van szó. Már egyszer írtam ide neked..
remélem magára ismert az a bizonyos valaki..



Nos. ez hosszú lett :) 





Napá. (L)






Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése