2010. május 21.

Part of me like breathing. Now half of me is left (U)

Hy.

És igen. Itt van az a pont amikor kiborultam.Apró kicsi dolgok egyetlen nagy gonddá gyúródtak össze és kész. Végem van. Nem bírom ezt így ebben az állapotban. Ez már tényleg nem én vagyok. Már többen nem ismernek meg. A vidám,felszabadult lány egyszer csak komor,boldogtalan lett. Próbálok minden apró dolognak örülni mint pl. ma is. Ágómmal találkoztunk (L) istenem dejó volt látni. höh szép a szemed :)  Imolával is találkoztam (L) Sőt még esőbe is nagyon jól elvoltunk :) csurom vizesek lettünk mint a hülyék :) bár nem túl jól végződött a dolog.. :/ Sajnálom Waní (L)(L)(L) :'( nyugodj meg valahogy. :( hnap. :) (yn) aztán még Melcsivel is találkoztam, sajnos nem mentem el. De sajnálom nagyon. ígérem legközelebb bepótoljuk. Köszönöm, hogy megvigasztaltál egy kicsit.. :) (L)
De sajnos ezeknek az apróságoknak, csak pár percig,pillanatig tudok örülni, mert persze, hogy meglátok valamit,érzek valamit, hallok valamit ami eszembe juttat mindent amikért könnyeket ejtettem :(
Hát nagyon jó volt dulakodni vele. tényleg. Csak rosszabb lett a helyzet és minden lepörgött a szemem előtt. Amikor mentem azok mellett a pontok mellett, már tényleg egy világ dőlt össze bennem. Azok a régmúlt öröm könnyek már csak fájdalmat hordoznak magukkal. Belenéztem lelke tükrébe és meghaltam. Megéreztem azt illatot és elvesztettem minden érzékelést. Soha, az eddigi rövid életemben nem éreztem még ilyes fajta vonzalmat és fájdalmat valaki iránt. Szörnyű ez az egész. Egy rém álom. Mindennap abban reménykedem, hogy felébredek és vége lesz az egésznek, de nem. Nem lesz vége. Mert ez nem egy álom ez a  szín tiszta valóság.
Akadnak olyanok, akik direkt csócsálnak még, amitől aztán már tényleg fájni kezd a fejem és mindennek vége lesz. Örülök, hogy itt egy 3napos hétvége, mert végre mehetek Laurennel Ágóval Waníval meg sok mindenkivel valahova. Sétálni. és talán még nevetni is tudok majd. Alig várom a holnapot.
Furcsa nap. Furcsa élmények. Rossz vég.:'(


napá. röviden


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése