2010. május 19.

..Hátat fordít szó nélkül itt hagy, megannyi fájó emlékkel...







Halihó :)


100. bejegyzés. *büszkefej* :D


...Csak rosszabb és rosszabb lesz minden. Napról napra szörnyűbb. Már fizikailag is elfáradtam a lelkem már rég elhagyott vagy csak szunnyad. Ezt én így ebben az állapotban nem bírom tovább. Furcsa csak az, hogy tudnék, de nem akarok felejteni. Vidám tudnék lenni, de egyszerűen most tetszik, hogy a mélyben,sötétben tapogatózom.
Mondhatni örülök neki. Így kell lennie. Ez így jó, ahogy most van. Nem szeretnék változtatni egyenlőre.
Elmenni mellette még mindig kín és fájdalom. Nem tudok a szívemnek parancsolni és semmi másnak sem. Nem én irányítom nem én akartam így. Én csak követem az érzéseimet. Tehetetlenül haladok előre. Mint a rabok, a láncon a zárka felé. Nincs más választásuk. El kell fogadnom. Nehéznek indult, de kezdem megszokni és tűrni.
Sok nehézség lesz még az életben, amit majd át kell vészelnem. Segítséggel vagy akár a nélkül. De át kell ugrani minden akadályt akármennyire is nehéz. Lehet sokáig időzni az ugrás előtt, de túl sokat soha, mert talán elveszne egy másik lehetőség. Én még időzöm egy keveset az akadálynál. Hátha van még remény. Mindenki azt hajtogatja, hogy az hal meg utoljára. 
Ma már kínomba röhögő görcsöt kaptam. Minden hülyeségen nevettem, még ha nem is volt vicces. Nevetséges ez az egész. De ha már könnyeket nem ejtek, akkor legalább mosolygok. Ismét felidéztem az összes emléket és rájöttem, hogy máig eszembe jutnak újabbak, amitől minden csak rosszabb lesz. De ezzel szemben ismét csak tehetetlen vagyok, mert magától dolgozik az agyam és jönnek elő mindenféle képek. Nincs tűz mibe belehajíthatnám ezeket. Nincs erőm széttépni őket. De ha lenne is nem tudnám megtenni, képtelen lennék rá. Már csak ezek fűznek hozzá. Nincs már semmi kézzel fogható. Csak képek, árnyak amiket nap mint nap látok magam előtt és érzem minden porcikámban azokat az érzéseket, amiket éreztem akkor...






True friends :) Köszönöm : (örökre hálás leszek szerintem.)


Laurennek(Böff), mert nélküle..arra ne térjünk ki.. :/
Wanínak(Böff), mert ő is rengeteget támogatott.
Melcsinek(BFF), mert kiegészít és az én fejemmel gondolkozik és ezzel segít. 
Fifinek, mert tudja mivel vidíthat fel, még ha csak kis időre is. :)
Ágónak, mert tudja milyen ez. Megért és segít nekem. :)






Viszonylag rövid lett :) 




Napápá. Gúdnájt.




Molly.xX



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése