2010. május 2.

I miss your smile what you took away from me. :(

Jóestét.


Mosolyod

Azon a napon, mikor már minden zavart. Azon a napon amikor már semmi sem nyugtatott. Mikor már minden a feje tetején állt. Egyszercsak megjelentél és kimondtad azt amit én már sok ideje érzek. Nem hittem el mit súgtál halkan én meg csak álltam és meredtem két barna szemedbe. Megláttam azt, amit már nagyon régóta nem láttam senki szemében.
Azt hittem, csak álmodom. Minden túl hirtelen történt. De nem, ez teljesen igaz volt és valóság. Akkor szerettem bele abba az ártatlan mosolyodba. Levett a lábamról és máig is imádom azt a mosolyt. De ma már tudom, hogy az a mosoly nem az enyém. Nem adsz belőle nekem. Nem élvezhetem. Az a mosoly hiányzik nekem. Semmi más, csak az a mosoly amit adtál nekem és hamar el is vetted…

Rövid lett :) hnap lesz egy hosszú :)


Jóéjt. <3


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése