2010. április 22.

Shit f*cking life. :)





Halihó.


tnap nem írtam :/ jobb is.. elég szar napom volt.. este főleg úgy minden összejött.. minden rossz. fos volt a hangulatom nagyon.. már kicsit jobb :/ ma nem voltam suliba. vagyis helyesbítek voltam köbö 2 órára ilyen szar fényképezésre -.- amúgy meg hnap sem megyek. nagyon fáj az oldalam :/ orvos meg nem tud semmit csak *maradj otthon és pihenj* mondomok.de én azt nem tudom nem szeretek pihenni..hnap megyünk ultrahangra izgi mi? xD aztán meglátjuk mi lesz. :)
szval ma itthon voltam nagyrészt meg Waníval gyógyszerért -.- dögunalom az egész.. bár hiányzott egy kis szünet a suli is kiakaszt mostanában.. :/ már csak 1hó. és KDFG <3
Megőrülök. ki akarok menni :/ utálok itthon gubbasztani.. :/ sétálni akarook. de az meg fáj..baszottjó -.- (Y)
csak kibírom hnapig.. de lehet nem :)






Öcsim a tnapiért nagyon nagyon hálás vagyok. az egyetlen és pótolhatatlan öcsikém <3 nagyon szeretlek. :( <3


Ágóóm ^^ köszii. tnap tényleg felvidítottál te bolond <3 pajzánágó. :)


BFF. szépen kiöntöttük a szívünket <3 nagyon hiányoztál már :/


Ymolám <3 legközelebb séta ha nem leszünk rokkantak <3 :) imádlaak <3


Tikym hnap ^^ ki nem hagyom. szeretleek.


khm. tee :@ azért jó hogy szólsz.. tényleg.. -.- hát ez így tök jó. kva jó :(




na egyre jobb. most folynak itt az események rendesen :@ hátezkész. ez nagy kicseszés :@ hogy lehet vki ennyire pöcsfejűbarom?? szánalmas..sajnálom.




(L)







Ennyí.pá.




MollyBubble.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése