2010. április 23.

asd.

 Halihóó :D


Wíí de jó nap volt. reggelem kivéve -.- orvos ágyba parancsolt szóval több mint 13 órát aludnom kellett. e-miatt meg hiperaktív lettem és kimentem sétálni :D Melcsi(BFF)vel meg picit Tikyvel :) jaj de jó volt. olyan régen beszéltünk ennyit ilyen mélyen :) mindenről és ennyire őszintén. jövőre rettenetesen hiányozni fogsz a suliba :( de addig is kihasználjuk :) elmegyünk bowlingozni oszt.kirándulás helyett wíí csak mi 4-en 5-en :D dejóó lesz ^^
ma a fűnyírós néni vagy a tescos bevásárló kocsi. :D meg a cipőm nem cipő hanem bokacsizma kikérem magamnak xD debolondvagy <3 röhögőgörcsöt kaptam csak az volt a baj hogy kbaszottul fáj xD nemtudok nevetni. szval az is vicces ahogy nevetek így mégjobban fáj mer magamon is röhögök szval kész. :D


Öcsim. most nagyon nagyon haragszom rád :/ megígérted. és nem tartottad be. és amit mondtál nekem hátköszi. igazán jól esett :/ én tényleg öcsémként nézek rád de ha ennyibe veszel.. -.- csalódtam :/

Imoláám. nem voltál lent :/ *gonoszvagy* <3 nagyon hiányzol már. :/

Ágóm. annyira imádok veled beszélni <3

Lauren. ölelés <3 beszéljünk már. msn. <3

Waní. ez így nem állapot :/ nyugodj már meg. lesz más hidd el. <3

Tikym jó volt látni <3 és röviden beszélni :)

naigen.te azért köszönhetnél na mind1. már nem izgatom magam e-miatt :/ <3 Szeretlek.(L)

Flóraaa. jobbulást :( remélem hamarosan jobban leszel :)


na ezmiez?! :O xD




amúgy most jó a kedvem :) talán mégis jót tett a sok alvás (Y) főleg a sétaaa <3
tnap eléggé kivoltam. minden összejött most. nem a legjobb. de ilyen az élet igaz? :)

Napápá.


MollyBubble.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése