2010. április 20.

*Lejártam a lábam, avagy leskelődés a kanok után*





Hy all.

Csak erre jártam gondoltam leírom a mai nap eseményeit csak aztán átgondoltam és rájöttem hogy nem történt semmi.. :/ szokásos reggeli hinta (most esernyő nélkül :)) nyelvtan. no tanár (Y) aztán dögunalom-.-
Suli után irány haza apucí várt <3 gyors lecke ;) aztán le Waníval séta. kicsit elkaptak ilyet szól -a kvaéletbe bemegyek a sulitokba és elmondom milyen rosszak voltatok.. mondommiafaasz xD Megint beszorult az a fos levegő :@ Azok a kis pöcsök hogy beszóltak. nem mernek odajönni de pofáznak. szánalmas.
Amúgy köszönni luxus? énis szeretlek -.- namind1.

Wancsum <3 :(

Öcsíím utállak :@ <3<3

Réka, Lina <3

Köszönöm a DVD-t :) jobbulást :)

Ágóm <3 úgy szeretlek végre beszéltünk egy piciit :)


BMX <3




Mert szép szám. és ma szerettem meg <3




Igen rövidre fogtam. nincs jó kedvem és fáradt is vagyok :/

Pá.

MollyBubble.


3 megjegyzés:

  1. hihhi.. ha nekem mondtad a "köszönni luxus"-t a reggeli miatt,, köszöntemm! mondtam: "HY!" ..csak halkann..
    és szivessen a DVD-t! :) neked bármit..

    VálaszTörlés