2011. január 16.

Döbbenet.. halál eset

Hy.

Ez a tegnap éjszakai zavargás a budapesti szórakozó helyen nagyon megihletett.. Szerencsére nem voltam ott bár pár nappal ezelőtt még gondolkoztam is rajta, hogy elmegyek. Azt hiszem jó döntés volt, hogy végül más tervet eszeltem ki szombatra. Nem tudom mennyi jogom van erről írni hiszen nem vagyok szemtanú és nem vettem részt az eseményen, de valamiért írni akartam.

-3 lány vesztette életét és többen megsérültek a West balkán nevezetű szórakozó helyen-

"az indította el a tömeget a ruhatártól, hogy 6 cigány megkéselt valakit"
"Az eddigi információk szerint kizárható, hogy késelés történt volna"
"tömeg eddig tisztázatlan körülmények között kiáramlott a szórakozóhelyről, a három fiatal lány ennek során vesztette életét"
"Még nem egyértelmű, hogy mi okozta a halálát a Nyugati téri szórakozóhelyen történt tragédia három áldozatának"
"A rendőrség éjjel tartott sajtótájékoztatóján azután bejelentették, hogy nem történt késelés, hanem a szórakozóhelyre valószínűleg jóval több embert engedtek be, mint amennyi a hely kapacitása."- lehet, hogy ha erre figyeltek volna a szervezők akkor a 3 lány már otthon lenne..
"Halálra taposás és késelés? Tomboltak a cigányok a Nyugatinál, legalább három halott"- cigánybűnözés címszó alatt.. kissé morbid nemde?
"kizárható, hogy a tragédiát késelés okozta"



Számomra megdöbbentő, hogy mennyi ellentmondás, információ hiány van. Valaki azt mondja, hogy a lányokat megkéselték. Valaki azt, hogy eltaposták, de olyat is hallottam, hogy pánik rohamot kaptak és azért vesztették életüket. Minden tisztázatlan..
Én azt nem hiszem el, hogy lassan több, mint fél nap alatt nem tudják megvizsgálni a holt testeket és végre tisztázni a halál okát. Vagy csak nem merik közölni?!
Remélem a nap végére kiderülnek a dolgok.
Mindenesetre őszinte részvétem a hozzátartozóknak és sajnálom azokat, akik test közelből látták az esetet.




Molly.xX


(forrás: Népszabadság Online, Hír24, kisalfold és facebook hozzászólások és bejegyzések..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése