2010. május 26.

Lock my heart (L)



Hello.


Most ugyanott tartok, ahol elkezdtem ezt az egészet. Csak most vannak emlékek és hátam mögött a múlt. Mégis olyan dejavu-m van. Úgy érzem újra élem a napokat. Most talán nem olyan vidáman, de még mindig reményekkel. Valahol mélyen érzem, hogy a múlt újra fog ismétlődni. Belül még nem veszett el semmi. Kívülről viszont feladtam. Nem érdekel. Ismét halkan emésztem magam és próbálom bent tartani a kínt. Félek, ha megint kiszabadul ismét magamba zuhanok és onnan már nem lesz kiút. Most kulcsra zártam és nem törődöm vele. Most ez a legkönnyebb út számomra. Inkább próbálom kimutatni érzéseimet. Számomra furcsa, hogy mind ezek után sem felejtek és még mindig ugyanazt érzem már ilyen hosszú ideje.
Mostanában hülye fejjel elég sokszor gondolok vissza mindenre. Sajnos nem gondolkozom előre és nem jövök rá, hogy felesleges, mert mindig ugyanaz lesz a vége. Vagyis maga a Jelen a vége. Már nem fáj erre gondolni inkább csak rossz érzés és hiányzik.:(


Igen sajnálom. Mindig azt mondom, hogy nem tudom mi ütött belém. De tényleg nem tudom. Nem akarlak megbántani se elhanyagolni. Nem erről van szó. Veled is tudnék nevetni. De ha véletlenül mással beszélek te elzárkózol és csak nehezen tudok a közeledbe férkőzni. Utána csak rosszul érzem magam és még rosszabb lesz  és kezdődik minden előröl. Ismét sajnálom. Nem tudom elégszer mondani. Sok mindent segítettél nekem a múltban, amiért hálás vagyok. Nem szeretnék így elválni nyárra. :/ (L) *remélem tudja kiről van szó*


Ma (L) du. LaureenBöff és Tiky (L) Jég kása :) (L) de jó volt. kicsit jobb lett a hangulatom. <3 Szeretleek titekeet (L)


BFF. :/ egyre rosszabb. én ezt nem bírom ki nélküled. már lassan 1 teljes hete nem beszéltünk igazán :/ megőrülök.. :'( ha haragszol rám.. akkor ezermillióötvenhatszor sajnálom :'(


Fifi.(L) Itt vagyunk neked szeretünk. :)


LH.:/ nem bírom tovább. eddig hallgattam magamba és nem akartam kiadni.. de szeretnék már veled beszélni és átbeszélni a dolgokat, mert tudom hogy valami nagyon nem stimmel.. Szeretném tisztázni.. nagyon gyorsan :(


Napá.(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése