2010. május 27.

Everything starts again.(U)

Hy.


Egész nap full fáradt voltam. Mintha kómába lettem volna. Nem ajánlom senkinek. És mellé még a fejem is fájt. Tántorogtam össze-vissza. Aztán még "gyerek nap" is volt.kaptam fagyit xD fantasztikus. Lauren visszajött. Istenem de örültem neki :O (L) És mikor mentem haza már a síró görcs határán. Meglátom Ymolááát ^^ úristen de örültem neki. :O Egész délután vele voltam. Úristeen. azok a videók (L) Köszönöm, hogy eljöttél velem ^^ És még kivel találkoztam Tomivaal (L) olyan régen láttam :D annyira jó volt :) egyre több régi ismerősömmel futok össze :D olyan jó érzés. Most annyira örülök. :) pedig nagyon rossz a hangulatom. Ismét minden össze jött (N) annyira jó. Alig várom, hogy vége legyen.. :/ Sajog a fejem és áá :( Tudom ez nem egy "rendhagyó" bejegyzés.. csak most valamiért nem tudok igazán szívből írni. Csak fájdalmakat írnék azt meg már gondolom mindenki unja. :/ Én is unom.. :/ Nem tudom miért vagyok ilyen mostanában. Mintha egy másik személy lennék vagy nem tudom. nagyon ijesztő.

Nem tudom olvasod-e most is, de nem rólad írtam :) megkaptam az üzenetet és ígérem hívlak (L)

Öcsinek sem tudom mi a baja.. Márknak sem.. annyira jó tényleg (Y) még ez is. :/ kész.

...belépett a terembe,szívem gyorsabban vert és kezem remegett. Extázisba kerültem látványától. Féltem, mert éreztem, hogy émelygek. Nem tudom mi üthetett belém. Legtöbbször hasonlóan érzek, amikor ott van, de most egyszerűen nem bírtam magammal és utána nem tudtam kiverni a fejemből. Rettenetes érzés.Rabja vagyok már lassan több mint fél éve. :(...

Most nagyon röviden ennyi. :( majd majd.. egyszer :(

Laureen :'( ne csináld ezt kérlek :/ (L)

Hnap. (yn)

Napá.

Jóéjt.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése