2010. május 17.

Life goes on...but I want to stop the time and I want to find a solution..

Hey.


Igen az élet megy tovább,de én most valamiért meg szeretnék állni itt és most.
Nem tudom miért. Pedig semmi sem olyan csodás, de mégis valamiért tetszik ez az egész.
Tegnap sírni tudtam, ma meg csak nevetek az egészen. Rájöttem, hogy nem kellett volna aggódni annyit. Tudja és kész. Sőt, lehet, azt hiszi csak hülyéskedtem.
Múlthéten túl sokat féltem dolgok miatt. Feleslegesen idegeskedtem.
Persze még mindig vannak problémák, amik megoldatlanul maradtak, de valahogy mégis szeretném, ha most megállna az idő. Könnyebb lenne gondolkozni mindenen és biztos vagyok benne, hogy meg is találnám a megoldásokat. Sok emberrel szeretnék újra úgy beszélgeti, mint régen. Mert igaz, hogy megismertem egykét embert, akiket tényleg igaz barátnak mondhatok, de ezzel együtt el is vesztettem párat. Valamit valamiért nemde? :/
Persze hálás vagyok, de akkor is hiányzik jó pár olyan ember/barát/ismerős/öcsi..,akivel régen rengeteget beszéltem.
Ha megállna az idő jobb lenne minden. De ez csak feltételes mód és ez lehetetlen..még ha
a legtöbben azt is mondják, hogy lehetetlenek nincsenek..de vannak íme egy példa :)



Szerencsére a szintfelmérő könnyűnek bizonyult :) ennek örülök.


Nos, az idő háát. így május közepén nemgáz kicsitse -.- 8-9°C és ez a szél nem semmi (Y)



..Nehéz szívvel néztem rád, de már könnyek nélkül. Könnyen elsuhatnál mellettem és emlékek jutottak eszembe, már mosollyal az arcomon, mert érzem, hogy van még remény..



Nem tudom mi van ezzel a bloggal, de megbolondult szval nem lesz semmi szín benne..nemgáz. :D


PK.(L)nézni bármikor.. csinálni háát. xD







Napápá.(Y)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése