2011. április 22.

Hello Hungary!

  
YO

Azok az esték (:

…1 teljes hétig távol lenni itthonról. Megmondom őszintén nem hiányzott szinte semmi. Kint olyan helyeken voltam, amik úgy igazán megnyugtattak és egy olyan társasággal voltam körülvéve akikkel igazán jól éreztem magam. Nagyon szeretek új embereket megismerni és most mondhatom hogy nem bántam meg.
A legfárasztóbb dolog 20 órát buszozni. Unalmas a fákat bámulni és csak álmosítanak. De ha akad egy jó utitárs akkor ezt észre se lehet venni.
 Tranzitszállások igazán jól teltek. Volt ott aztán minden. Orrgiiiii és társai. Na meg a hajnali 1-es kommandózás a bekamerázott hotelben. Paullii és Mauni. A nyuszis lány és a medve kalandjai egy kukával egy galériában fent nevetgélve.
A tömegen átvágva az Oxford Street-en. Letekintés az Eiffel toronyról.  Egy kis reggeli trambulin a családnál.
Sexting felfedezése a Csalagúton. Szóval a lényeg, hogy nagyon jó volt. Kikapcsolta az agyamat.
Bár már sajnos  hetek óta úgy érzem, mintha kívülről éreznék mindent. Mintha nem is én lennék. Nem olyan erősen élem meg a boldogságot és a sérelmeket. Egy filmhez tudnám hasonlítani. Nem is tudok igazán gondolkozni, tisztán. Ijesztő…



Molly.xX 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése