2011. január 31.

Dear [f*cking] January...

(N)



Ez a nap, hónap zárásnak, eléggé sok volt számomra. Ennyire még sosem tükrözte 24 óra, az egész havi lelki állapotomat. Rettenetesen hullámzó. Egyik percben azt se tudom hova dőljek a nevetéstől a másikban azt se tudom mibe fojtsam el a sírást. Ilyenkor nagyon örülök, hogy van mellettem valaki, aki el tudja felejtetni velem ezeket a dolgokat.


Olyan típus vagyok, hogy ami nekik fáj az nekem is fáj és igen, most ez nekem fáj... : [


Nagyon nem akarom, hogy ennek így legyen vége. Igen lehet, hogy mostanában nem beszélünk annyit amennyit kéne, de előfordul és azért nem is olyan könnyű felvenni egymással a kapcsolatot. Mindketten el vagyunk foglalva ami szerintem igenis érthető. Ahogy mondtam és mondom ismét te döntesz, mert én hiába próbálkozom visszautasítod. Volt vagy Lesz S.A.?! ( "Ha az ember szeret valakit, akkor semmi szüksége arra a szóra, hogy "sajnálom",, )



..A lemez újra rendesen forog. Csak nem azt a dalt játssza, amit kellene..


Molly.xX 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése