2010. november 11.

how many knives we put in each other’s backs ?!

...Kezdem elveszíteni. Érzem. Idegesít a jelenléte. Elegem van belőle. Sokáig nem bírom már kényszer mosollyal. Nagyon nem akartam, hogy így végződjön ez az egész, de megváltozott az utóbbi időben rengeteg dolog és minden változás húzott valami újat maga után. Így már a régi időknek csak a töredéke maradt meg. Azt hittem, hogy a régi és az új meg tudnak férni egymás mellett, de ma jöttem rá, hogy ez mennyire kivitelezhetetlen. Ami új az eltörli a régit. Ezzel szembesülni kell.
Emlékszem még a tavaszra. Az volt talán eddigi életem legrosszabb tavasza. Minden probléma akkor került felszínre és már nem bírtam magamban tartani. Ez az időszak most is beköszöntött. Bár nem olyan mély és kegyetlen, mint volt, de kísértetiesen hasonlít. Sajnálom...



Molly.xX



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése