2010. október 1.

true.

Feelings change, but memories don't



... Igaz. Minden nap más arccal kelek fel az ágyból. Változik a hangulatom. És vannak olyan percek, órák, napok, amikor a kedvem végképp a mélyben kapálózik és visszatérnek az emlékek. Persze, már nem olyan erősen érzem a fájdalmat, de még mindig szúr. Ma ismét szembe szálltam a múlttal. Bár őszintén szólva már csak mosolygok az egészen. Úgy érzem, mintha már rettentő rég lett volna, pedig még csak pár hónap telt el a bizonyos korszak óta, de sok mindenkinek hála ebből úgymond *kinőttem*, aminek annyira örülök. Megváltoztam, de azt hiszem jó irányba. Aki, most ismert meg, az az igazi énemet ismerte meg. Örülök, hogy így alakultak anno a dolgok. Annyira jó a múlt a tanulásra. Vagyis, hogy megtanuld kezelni saját magad. Tudd, hogyan reagálj majd a helyzetekre.
Kimondhatatlanul jól érzem magam a börőmben. Legfőképpen egy bizonyos személy miatt. Örülök, hogy most ismertem meg, igazán szükségem volt rá. Hálás vagyok. Ma is könnyes szemmel léptem be hozzá az ajtón, de röpke percek után megváltozott minden...


Mai szüreti.. Bányában. Valamiért nagyon hiányzott már.Szokatlan volt látni ennyi kis gyereket futkározni, a régi tanárokat, és ismerősöket.. és persze nem utolsó sorban a volt osztály tagjait.. Hiányoztatok nagyon. :')


9.a. osztálykirándulás. annyira jó volt :)


Goodnight.


Mollyvoltam. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése