2010. augusztus 31.

School? so what?!





Bonjour! : ]



... Nagyon hirtelen jött ez a rettentő hideg. Egyik napról a másikra 35fokokból lett 15. Mondják sokan, hogy * hát persze, hogy ilyen az idő, mert jön az átok vagy ha jobban tetszik az iskola* Nem tudom. Számomra ez olyan furcsa, gyerekes dolog, hogy valaki ennyire gyűlöli az iskolát. Nem vagyok stréber kocka. Soha nem voltam kitűnő tanuló bevallom, de az, hogy utáljam az iskolát enyhe túlzásnak mondanám. Elég sok emlék köt hozzá. Főleg, hogy pont most léptem át egy másik iskolába. Életem nagyobb részét a padokban töltöttem, ahogy a legtöbb ilyen korú gyerek. Nem kéne ennyire rühelleni. Miért kell mindig  mindennek csak a negatív oldalát látni? Az emberek itt rontanak el mindent. Csak -jaaj, meg nee- lustulnak otthon. És ha valami feladat, vagy akármi eléjük kerül máris keresik benne a rosszat és próbálnak kibújni alóla. Nyilván nekem is vannak olyan pillanataim, amikor negatív vagyok és rossz a kedvem, de valakinek ez rendszeres. Gondoljunk már a jóra is. (Visszatérve az iskolához.) Láthatod a rég nem látott osztálytársaidat. Szünetekben és órákon mehet a hülyülés. Igaz, tanulni kell. És? nagy dolog. Megtanulod. Nem hiába mondják szüleink, hogy ezen múlik a jövőd. Igazuk van, mint általában...
Sok szerencsét mindenkinek a holnap kezdődő, újabb tanévhez : )









Molly.xX



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése