2010. július 15.

Time (L)



Good evening.




 …Az időnek gyógyító ereje van. Mindig ezt mondják az emberek és milyen igazuk van. Bölcs mondás ez kétségtelen. Idővel lehet felejteni, az idő begyógyítja a sebeket, az időnek nagy hatalma van. Gondoljunk bele. Idővel minden megváltozik. Más lesz a gondolatmenetünk. Más emberek vesznek körül minket. Máshogy nézünk a világra. Minden más lesz. Az idő irányít minket és még csak tudomást sem veszünk róla. Ez nem rossz, sőt éppen ellenkezőleg, az egyik legjobb dolog. Sok mindenen gondolkoztam az utóbbi napokban. Igazából nosztalgia gyanánt. Előkerültek emlékek, papírok, beszélgetések és egyéb más dolgok a múltból és bele gondoltam, hogy milyen volt akkor rég. Milyen voltam akkor, amikor meg volt az, ami épp nincs. Változott rengeteg minden és még nincs vége. Változni is fog. Más lett körülöttem a társaság, a hangulat, szinte minden, de nem bántam meg. A múlt szép emlék marad és hagyom magam sodródni az idővel és kihasználom a lehetőségeket, ahogy csak lehet…





…Time is like a medicine. If you have a painful wound time will heal it. Time has a strange power. The time modifies everything. We look at the world in an other way. Everything changes. In the latter days I was thinking about the past, because I found old papers, letters, pictures. I reflected on what changed on it and what remained. My friends are not the same around me. My mood is other and I always get up with other face expression  every morning.This doesn’t mean that I’m not happy, but like every human I miss the past…







Good night (L)


Bye.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése