2010. június 24.

Who will love me for me, not for what I have done...

Tisztelet.(R)


Rég írtam. Oka csak az, hogy tulajdonképpen nem történt semmi és az érzéseim is elég laposak. Elmélyülten gondolkozom nap mint nap. Csak egyszerűen kiállok az erkélyre és körbe nézek, figyelem az eseményeket, érzem a szelet, a napot, próbálom kiüríteni a fejem majd újra megtelítem olyan dolgokkal, amik tényleg fontosak. Így könnyebb koncentrálni és döntéseket hozni. Bevallom még nem jutottam semmire, de mégis minden nap egyre közelebb vagyok a megoldáshoz. Biztos mindenki volt már olyan helyzetben, amikor nem tudott 2 dolog közül 1-et kiválasztani. Volt 2 fajta színű póló az üzletben mindkettő tetszett, de épp nem volt annyi a zsebedben, hogy megvedd egyszerre a kettőt. Egyszerű példa. Körübelül ebben a helyzetben vagyok én is. Persze nem pólókkal és egyéb tárgyakkal. Elég érdekeset álmodtam és furcsa, de egész végig csalódott voltam. Mintha nem ezt az álmot vártam volna. Persze ez hülyén hangzik, mert az álmok csak úgy jönnek, de még is. Nem erre vártam. Nem ez kellett nekem. Nem az a személy szerepelt benne, akivel eddig álmodtam. Hiányzott. Egyre jobb. Már nem csak a való világban hiányzik, hanem az álmok földjén is. Mondhatni fantasztikus. Ezzel is csak megnehezíti a dolgom anélkül, hogy tudná. Láttam rengeteg filmet mostanában és mindig valamelyik jelenetet összehasonlítom és azonosítom a saját múltammal. Valamit mindig találok, ami arra emlékeztet. Nagyon elszomorít és csak még jobban hiányzik.
De  ott van a másik *póló* valamilyen szinten hiányzik.És amikor tegnap este rám írt, hogy minden rendben van vele és sikeresen megérkezett megkönnyebbültem. Örültem neki nagyon. Elég furcsa. Pedig nem ismerem még olyan hűű de sok ideje, csak egyetlen hete. Ijesztő.
Ismét egy olyan helyzet, ami ismeretlen és meg kell vele küzdenem. Néha tudom mit kezdjek és mit tegyek, de valamikor fogalmam nincs róla és inkább magamba fordulok. reméljük, most tudom mit csináljak. Nem szeretném újra látni azt a sötétet, amit anno láttam.
Az utóbbi napokban ismét rájöttem, hogy nagyon jól választottam barátot. Tudom, hogy mellettem áll, segít, megért és ha kell felvidít. Ilyen egy igaz barát. Nem érdekel, hogy nem kell megköszönnöm, de KÖSZÖNÖM!! NyünyőFriend és BFF (L)


Azért látszik, hogy unatkoztam :)





Shane(L)




Hátizé. ennyi (L)

Mollyvoltam. xX

2 megjegyzés:

  1. gmbirhg,mzt 3,j4gtjn24v jzvuzhjm cvbrfciu2zb23jgftgiu3gt3htpi3zthb3ktg3jktg3bthnm3btjk3grtzjh3zc3kjt6hboui3jkgvb 3lkfno3j,gbvtz j3khgbiu3jhm f 3lgbjghptihgp3ohztn3pilb ljfdghwnwkléjghoiwélhgwoilghnwtkljm,nghwjk twtkjn wtuwiokgtoizwlzgbilwghjkwbzoiuwhnblkjwb wohw zbzwli bziluwkjhubziwihktnzniwbgwkj uiwjkrélh guwhngjkwh98wiukjg

    VálaszTörlés
  2. te se vagy normális kisszivem :D

    VálaszTörlés