2010. június 20.

Vigyázz! Felrobban :O





Utyuliputyuli. ^^




Nos ez egy nagyon jó nap volt. Kutya sétáltatással kezdtem, amit ismét felszabadított. Utána mozi apummal. :) de jó film volt. röhögtem egy párat.
Aztán séta egyedül. Gondolkoztam rengeteg dolgon. Rájöttem, hogy sok mindent rosszul csináltam. Meggondolatlan és elhamarkodott voltam nagyon. Amit  -visszagondolva- nem is az, hogy bánok, csak nem így kellett volna tennem.
Majd támadt az az ötletem, hogy felhívom Ágóm. Nagyon jól tettem. Ilyen jól még nem éreztük magunkat szerintem. Legjobb nap (L) Lefagyasztottuk az ujjunkat. Nem fájt kicsitse. Meg akkor Szandi van a telefonba beszélni akar veletek. Oks. Kicsit rongáltunk. Nem gáz. (: Naptej,dezodor,o.b.--> alap szükséglet. :)
Sámpoon ft. dzsásztin bibőr. Azon mennyit szakadtunk. Bmx-szel áthajtottak a művünkön. Kicsit ráüvöltöttem. és akkor levette a pólóját. Hűűű de hájas. Júúj mondd, hogy visszavette kérlek.Nem mertem odanézni. xD Renátó *.*
Megyünk a szag után (Y) Meg az a hózentróger. nagyon ott volt. és mindenki felpróbálta.Ágóm imádlaak. (L)



Az a bizonyos hózentróger. (Y)


Naptej és társai. (:




Ki mit lát benne. (:


(L)




Napáá.:)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése