2010. június 30.

Röviden.





Pukk.


Az utóbbi 3-4 napban nem írtam. Igazából, azért mert nem volt hozzá erőm és a gondolataimat sem tudtam igazán összeszedni.
Szóval kezdjük az elején.
Hétfő.  istenem de jó nap is volt. LaurenBöffel. Színespólósok. Pirománia. több mint  200 kép.Gyár *.*
Minden volt ott. örülök, hogy végre találkoztunk (L)
Kedd.szarfoshugy :) nem történt semmi, ami történt volna az is elmaradt :/ vagyis helyesbítek reggel "tárgyalás" volt. jól kezdődött :) Tomi, Cz jó volt látni :)
Ma. Szép nap volt. mentos meg cola. Pirománia befigyelt ma is. meg akkor odaköszönt az apja, hogy Szijjjja. :O nemgáz. Filc. tízkerrajok.-->3k*** elfoglalták a helyünket.
Nudizik a szemed. Van benne valami. De Laurennek szőrös a szeme. ez így le van fixálva (Y)
bezzeg akkor nem jöttek ki, amikor kellett :@ áá..
Amikor már éppen indultam haza csak annyit hallok MOLLY!! hátra fordulok és Imola fut felém.. Jézusom mennyire örültem neki. olyan régen láttam. Olyan jó volt egy kicsit beszélgetni.                                                                
Röviden ennyit az eddigi napokról. Nagyon jól éreztem magam. :) Végre önfeledt jó kedvem van.


".. Ahogy elsétált előttem vissza gondoltam a múltra és rádöbbentem, hogy most a jelent sokkal jobban szeretem.
Nem tudom hogyan és miért, de ezt éreztem. pedig a múlt csodálatos volt..."


Kristóf. Jobbulást. Esküszöm sírtam, amikor elmondtad. Szörnyű volt. :(

Ágoston.(L) Valahogy csak összehozzuk végre. :$

Márk. Már nagyon hiányzol. Siess haza. :$

Melcsi. Hiányzol már nagyon. Valahogy kéne már beszélni, mert ha így folytatjuk.. nem lesz jó vége :'( és én azt nagyon nem szeretném.

(L)





Aludj jól. :)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése