2010. május 29.

I am not alive if I’m lonely.(U)

Hejhó (L)


Igen. Végre. Egy igazán jó nap, amikor tudtam nevetni. persze voltak afférok.. de hát ez van (Y)
Ágó(L)Lauren(L)Waní(L)Fifi(L)
Elmentünk csöngetni.Meg hülyültünk Fifiékkel :)))
Leültem az aszfaltra. Bolond Ágó ilyet szól: -olyan meleg hogy úgy érzem behugyáltam xD kicsitseszakadtam. :D Úristeen. Magnum isteni finom. Gold. olyan szép színe van. *.*






Mint a parasztok úgy ültünk gabonával a szánkban xD nem néztek hülyének végülis. :) de hát kit érdekel?!
Úgy sikítottunk meg felugrottunk a kutyáktól. Úristeen. Mindenki nézett meg röhögött rajtunk. :)
Pirománia ott volt. <3
Lényeg hogy jó volt. :) Végre. (yn)




*C.O.D.*
Elraboltad a szívemet és soha vissza nem adod,
Nálad marad, de nem is kérem, nyugodtan megtarthatod.
Így könnyebb, nem kell cipelnem már a felesleges terhet,
Nincs, mi nyomjon belülről, nincs mi a bajba kerget. :(


.....Ma mikor rád néztem, más embert láttam benned. Nem rossz embert. Csak mást. Aki iránt ugyanazt érzem mint a másik iránt, de még is más. Furcsa érzés volt arcodba nézni, mert tudom már nem vagy mellettem.
De még mindig látom a reményt. Bíztatom magam. Önfejűnek érzem magam. De nem tudok mit tenni. Irányít egy ismeretlen erő. Még mindig a hatalma alatt vagyok. Annyira hipnotizál, hogy nem is akarok kikerülni alóla.
Megfogadtam, hogy nem mondom ki nevét napfelkeltétől, napnyugtáig, de nem tudtam megtenni, mert nincs olyan perc amikor ne járna a fejemben. Viszont nem akarok megint a sötétben tapogatózni, mint eddig. Azt hiszem most sikerült kikászálódni belőle. Legalább is percekre sikerül. Igen eddig azt mondtam jó egy kicsit magamba fordulni. De már elég volt és szeretnék megint olyan lenni, mint régen. Valószínű egyedül ez nem fog menni,nélküle....


Böfffök(L)






 Sunset after Rain (L)





Jóéjt.(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése