2010. április 4.

* Pici vízcseppek hullanak az égből, avagy hidegben miért szar az eső*

Halihóó :DD


Ez a g*ci eső. áá. sétálni akartam. :'( amúgy jól vagyok xD reggel öcsém keltett és ő altatott xD 1:00-kor a legjobb beszélni veled <33 Imádlaak. :DD


Tnap GumííMacíí LooL. S.A.-k :D Bff kérdése: s.a.??? az nem egy német szervezet volt a világháborúban? mondom LooL. xD 00:00-kor újra kezdjük xD mi sem vagyunk jól. xD szegény 8-as kimaradt xD :'( Szöszmörgés.cukiszóó <3 :DDD Nekem piros a zoknim xD írjuk ki. xD jézusoom xD izébizikéshogyishívják <3 :DD
eljött az időő jön a sötétnagyúúr és elvesz feleségül. bazd nincs rajtam ruha mi lesz a sötét nagyúrral :O dzsásztin bíbör béjbibéjbibéjbióóóh. ehhez már tehetség kell. elvoltunk. áá gec. <33


Öcsii. istenem.. ha én ezt tudom.. :/ annyira szeretlek. tudod. <3 :/ megint. jó volt veled beszélni :DD


Ágóóm. majd megbeszéljük a sétáát <33 :DD héé. itt vagyunk neked. :D Szeretleek.<3


Miez szünet? eznemaz. ez hosszúhétvége b*szod. :@ és dög unalom az egész :/


Jaa amúgy Boldog Nyuszit!.meg sok locsolót.meg minden ami kell xD csoki,cukor,tojás.:D ^^ vigyázni az utcán a csövikkel. nehogy lelocsoljanak piával.:D



Happy Easter <3



Kill. :DD






Most az egyszer 2 videó lesz :DDDD


Na pápá.

nemsok mára.lehet még visszajövök ha eláll az eső :DD

Much Love

MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése