2010. április 3.

*Nem tudok címet adni, avagy az itthon ülés eredménye*

Halihóó ŰrlényesUFOk :DD


Tnap nem írtam. de sztem jobb is egyrészt kib*szottul álmos voltam egésznap. meg csak Árkádba voltam aztcsá. dögunalom. de legalább szünetvan. de csak 5 napos. -.-
Mondjuk ma se jobb. megint voltam vásárolni xD de különösebben semmi nincs. és még mindig fáradt vagyok. DE várom a holnapot. :DDD Igaz Fifi? <3

Végre tudtam veletek beszélni Ágó <3 Balázs.Wancsuu :DD

Ágó tnap az a kiskosááá' meg a bionyál hát az kész volt. <3 Imádlaak. :DD tudsz vidítani. remélem neked is jobb kedved lett. :)))

GumííMacíí olyan jó hogy vagy. :DDD Imádom azt a szúnyogot. xD mégmindig.

amúgy *ha valakit érdekel* már szinte semmi bajom. 'mmint aki tudja tudja nem nem' témában :D Sok mindenki segített. főleg az alvás. -.- szóval ismét köszi mindenkinek.

Öcsii. remélem hamarosan beszélünk. érezd jól magad. :DD


BFF. rég beszéltünk. :/



Shaneee <3 wáá. xD






Magáért beszél. :D




Igen igen tudom. unalmasra sikeredett. és emelett unalmasan hosszúra és nyálasra is. a maga módján. Bocsi. ezvan. -.-


Ennyíí.

Pápá.

Much Love

MollyBubble xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése