2010. április 26.

Fuck. :)

Hy. 


Mai napról jobb ha nem számolok be -.- voltam már jobban is. hnap megyünk orvoshoz :) izomgyulladás(Y)
hnap meg szerdán lesznek ilyen fos mérések. idáig arra tanultam :/
Szval a mai nap. fúú. szarvolt aztcsá. :/ennyi.(N)(U) :)
KDFG(L) Csibetábor. *:* cuki.


Inkább olvasni valónak egy irományom :)


Követnek..


A jó ’s rossz emlékeim úgy követnek mint egy árnyék.Nem hagynak aludni és élni.Üldöznek.Nem hagynak menekülni.Pedig próbáltam futni, elrohanni, elbújni, de csak követnek és minden álmomban benne élnek. Mint egy lidérc. Egy lidérc mi szívemet nyomja és nem hagy levegőhöz jutni. Már fáj levegő nélkül élni és álmodni
Levegő nélkül olyanok vagyunk, mint a nap fény nélkül.Csak egy üres test, ami nem ér semmit.
Levegő nélkül nem tudok futni és menekülni,ha viszont elkapnak soha nem szabadulok. Inkább rohanok és levegőért kapkodva figyelem ahogy követnek…


LH-m <3 bármikor megyek (Y) háh. odaadtam bebebe xD

Wani. Péntek de jó lesz :)

Imola <3

Becks. tnap szép beszélgetés :)

GumííMacíí úgy szeretlek. jó hogy vagy nekem :)


Röviden ennyi. nincs egy jó kedvem fáradt is vagyok :/

Pápá.

Molly. Xx

P.S.: -Remélem tetszik az új dizájn :) majd lehet még keresek mást :)
        - 1 max 2 hét múlva újdonság lesz a blogon. meglepi :)

(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése