2010. február 26.

Láláláláááláá ^^

Hejhóó :D


A reggeli vérelvonást kivéve pöpec napom volt ^^
2. órára betértem. Hinta nem maradt ki xD Zene alap. <3
Nagyszünet ---> támadás. :P ( LH,Bence, Tomi,Zoli.. csak egy kicsi túlerő ) <3

Ymola nélkül mit érek én ^^
Köszönöm. nagyon nagyon köszönöm. <3
LH-m végre.Imádlaak bolondhős <3 xD

Tegnapi röhögőgörcs máig is tart xD Bubble Team-Bubble is the time <3 Best Song Ever. By: Cris és SexyBöndzs <3 ( Bemutató hamarosan. itt xD)

RopeGuy.Dönts.Nem várok örökké.. :( :D :D


Tcsgeci.kussoljá el.nagy lett a szád csak nem tudom mire vagy büszke. pff.


Új kedvenc. <3 sztem.g**i jó ^^




És egy durva klipp Keshától <3



Felfedeztem egy szép mondást.nekem nagyon tetszik. :) : A por a napfényben gyémántként csillog.

Valakinek ötlet a mazsolás dologra? 1-2 bejegyzéssel ezelőtt? hmm? xD

Amúgy a lábam már tök jól van :D Csak guggolni nem tudok xD

Hnap.BFF.Birthday. <3 Sajnálom amiért olyan voltam :( csak.. tudod.. :( )

Edinaa Boldog Névnapoot xD

Na. Ennyí. Meg egy Bubble. <3

Much Love ^^

Peace.Bye.MollyBubble.xX

2 megjegyzés: